הרבה מאד עסקים בעיקר אלו שדואגים למיתוג שלהם משקיעים די הרבה זמן ומחשבה ושלא לדבר על כסף כדי שהאריזה תהיה נכונה, טובה ויפה, בתהליך הם פוגשים מעצבי מוצר, מעצבים גרפיים ויצרנים שונים עד שהם מקבלים את המוצר המושלם, אז למה להשקיע כל כך הרבה כסף ואנרגיה במשהו שהוא אפילו לא המוצר שלכם?
החשיבות של האריזה שלכם
• המראה – הדבר הראשון שרואים הלקוחות שלכם שהמוצר מגיע אליהם הוא את האריזה וככל שהיא תהיה יותר מרשימה ככה תגבירו את ההתרגשות של הלקוח מהמוצר ואת ההתרשמות שלו מכם כעסק / חברה, לכן חשוב וכדאי להשקיע בבחירת אריזה מרשימה ואם יש באפשרותכם במסגרת התקציב של המוצר לעשות אריזה ייחודית ומעוצבת בנוסף ללוגו אתם תגדילו את ההתרשמות של הלקוח מכם.
• החוזק – על האריזה להיות מספיק חזקה כדי לשמור על המוצר בפנים, אם אתם שולחים מוצר שעלול להיפגם ממכות או טלטלות כדאי מאד שתשקיעו באריזה חיצונית קשיחה ובפנים בחומר מרפד כגון פצפצים או קלקר.
• הגודל – הגודל מאד משמעותי כאשר מדובר על עלויות שילוח ולכן עליכם לבצע שיקולים של עיצוב לעומת אלו של השילוח, קודם כל מן הסתם שהמוצר יכנס באופן מלא ומאובטח אל תוך האריזה ולאחר מכן בצעו שכלולים וחישובים כיצד מפחיתים את הגודל כדי למזער עלויות שילוח.
לסיכום האריזה שלכם תהיה בעלת משקל רב לרושם הראשוני ולהתרצותו של הלקוח שלכם, אם היא תהיה חזקה מספיק הרי שהיא תשמור על המוצר והוא יקבל אותו במצב תקין ואם היא תהיה יפה ומרשימה מספיק הוא יסיק על פי כך שאתם עסק מאד רציני שמכבד את עצמו.
מרחבי הרשת:
מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.